Addicted since 1990

ponedeljek, 11. april 2011

Rosenbach Avstrija

Der Demotivator fb 8a

Včeraj sem  ponovno obiskal  bolder plac, ki je še v nastajanju. Seveda da je kompromis uspel sva prvo z Urško obiskala bližnje plezališče ter zlezla nekaj lažjih smeri, potem pa akcija med balvane (no ni jih še veliko, je pa kar nekaj potenciala).
Že pred 1 letom mi je Andi lokalec povedal za  nekej dobrih linij, med drugim sem prvi ponovil Good vibration fb 8a ter nekaj lažjih do 7c. Me pa je impresionirala linija katero je lansko leto kot prvi FA naredil Andi ter jo poimenoval Der Demotivator fb 8a.
Po treh obiskih letos je zadeva pod streho ime pa si lahko predstavljam iz dveh vidikov. Prvič da je težko, drugič pa je umetnost da najdeš problem suh.Jaz osebno se nagibam k zadnjemu, gre pa za konglomerat(Frankenjura stil)plezarija po ostrih lukicah.Frend bi rekel to nam paše!

Foto Urška Plut
 
Respect the rock!

Ni komentarjev: